«Жалпы білім беретін мектептердің арнайы сынып педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту» педагогтердің біліктілігін арттыру курсы


Бағдарламаның мақсаты: тыңдаушылардың психикалық дамуы тежелген және арнайы сынып жағдайында оқуда қиындықтарға тап болған білім алушыларға педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттілігін жетілдіру.

Бағдарламаның міндеттері:

  • проблемалары бар балалардың негізгі топтарына арнайы (түзетуші) білім беруді өзектендіру;
  • жалпы білім беретін мектептердің арнайы сыныптарында ПДТ оқушыларды оқытудың ұйымдастыру-педагогикалық шарттарын білу және түсіну;
  • ПДТ балаларға арналған арнайы сыныптарда түзету-білім беру процесінің технологияларын түсіну және қолдану;
  • математиканы оқуда және сөйлеу дағдыларын меңгеруде қиындықтарға тап болған балаларды педагогикалық қолдау дағдыларын жетілдіру;
  • оқу материалдарын әзірлеу бойынша дағдыларын жетілдіру.
Оқу нәтижелері:

  • проблемалары бар балалардың негізгі топтарына арнайы (түзетуші) білім беруді білу және түсіну;
  • жалпы білім беретін мектептердің арнайы сыныптарында ПДТ оқушыларды оқытудың ұйымдастыру-педагогикалық шарттарын білу және түсіну;
  • ПДТ балаларға арналған арнайы сыныптарда түзету-білім беру процесінің технологияларын түсіну және қолдану;
  • математиканы оқуда және сөйлеу дағдыларын меңгеруде қиындықтарға тап болған балаларды педагогикалық қолдау дағдыларын жетілдіру;
  • оқу материалдарын әзірлеу бойынша дағдыларын жетілдіру


Курс повышения квалификации педагогов «Развитие профессиональных компетенций педагога специальных классов общеобразовательных школ»

Цель Программы: совершенствование профессиональных компетенций слушателей по организации и педагогической поддержки обучающихся с задержкой психического развития и испытывающих трудности в обучении в условиях специального класса.

Задачи Программы:

  • актуализировать знания специального (коррекционного) образования основных групп детей с проблемами;
  • знать и понимать организационно-педагогические условия обучения учащихся с ЗПР в специальных классах общеобразовательных школ;
  • понимать и применять технологии коррекционно-образовательного процесса в специальных классах для детей с ЗПР;
  • совершенствовать умения педагогической поддержки детей, испытывающих трудности в обучении математике и овладении речевыми навыками;
  • совершенствовать умения по разработке учебных материалов.

Результаты обучения:

  • знание и понимание специального (коррекционного) образования основных групп детей с проблемами;
  • знание и понимание организационно-педагогических условий обучения учащихся с ЗПР в специальных классах общеобразовательных школ;
  • понимание и применение технологии коррекционно-образовательного процесса в специальных классах для детей с ЗПР;
  • усовершенствованные умения педагогической поддержки детей, испытывающих трудности в обучении математике и овладении речевыми навыками;
  • усовершенствованные умения по разработке учебных материалов.

 КУРС АВТОРЛАРЫ




Танирбергенова Анар Шынболатовна

Педагогика ғылымдарының кандидаты,

Халықаралық Психология Ғылымдары Академиясының мүшесі,

 ҚР БҒМ "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағының иегері 


Кусаинов Габит Муканаевич

      Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент 

    Білім және ғылым саласындағы халықаралық сарапшы- аудитор (ISO 2014)




«Оқушыларға психологиялық қолдау көрсету» білім беру ұйымдары психологтерінің біліктілігін арттыру курсы

Бағдарламаның мақсаты: білім беру ұйымында психологиялық қызметті тиімді ұйымдастыру бойынша тыңдаушылардың кәсіби білімі мен дағдыларын жетілдіру.

Бағдарламаның міндеттері:

1)  тыңдаушылардың психологиялық қызметіне негіз болатын  нормативтік-құқықтық базасының стандарты мен құрылымы туралы білімдерін тереңдету әрі кеңейту;

2)  тыңдаушылардың балалар, жеткіншектер және жасөспірімдер психологиясы бойынша тәжірибесі мен заманауи тәсілдер саласындағы білімдерін кеңейту;

3)  білім алушыларға, ата-аналарға және педагогтерге психологиялық кеңес беру дағдысын қалыптастыру;

4)  когнитивтік, эмоционалдық, әлеуметтік және мінез-құлық ауытқуларының алдын алу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру;

5)  жүйелі супервизия мен өзіндік терапия және мектеп медиациясын жүргізу үшін қажетті кәсіби психологиялық рефлексия дағдысын дамыту.

Оқу нəтижелері:

Тыңдаушы:

1)  жаңа мамандықтар атласына сәйкес кәсіптік бағдар туралы білімі жетіледі;  

2)  болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сай ХХІ ғасыр дағдыларын игереді;

3)  білім алушының қабілеті мен кәсіптік бағыттылығын анықтауды диагностикалау дағдысы қалыптасады;  

4)  оқушының кәсіптік жолын таңдаудағы тұлғаның жеке даму моделін құру мен оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмыстарды жоспарлау дағыдысын меңгереді.

Курс көлемі: 80 академиялық сағат.

ПШО филиалдарының контактілері https://sdo.cpm.kz/local/staticpage/view.php?page=03_11


 АВТОРЫ КУРСА



Танирбергенова Анар Шынболатовна

Кандидат педагогических наук,

Член Международной академии психологических Наук МОН РК, 
обладатель звания «Лучший преподаватель вуза»

Кусаинов Габит Муканаевич

Кандидат педагогических наук, доцент.

  Международный эксперт- аудитор в сфере образования и науки (ISO 2014).



 

Курс повышения квалификации психологов организаций образования «Психологическая поддержка школьников»

Цель Программы: совершенствование профессиональных знаний и навыков слушателей по эффективной организации психологической службы организаций образования.

Задачи Программы:

1)  актуализировать знания слушателей о структуре, стандартах нормативной правовой базе работы психологических служб;

2)  расширить знания слушателей в области подходов и практик детской, подростковой и юношеской психологии;

3)  сформировать навыки психологического консультирования обучающихся, родителей, педагогов;

4)  сформировать практические навыки по предупреждению когнитивных, эмоциональных, социальных, поведенческих трудностей и нарушений;

5)  развить навыки профессиональной психологической рефлексии для систематической супервизии и личной терапии, школьной медиации.

Результаты обучения:

Слушатели:

1) актуализируют знания о структуре, стандартах нормативной правовой базе работы психологических служб;

2) расширят понимание в области современных подходов и практик детской, подростковой и юношеской психологии;

3) овладеют навыками психологического консультирования обучающихся, родителей, педагогов;

4) улучшат практические навыки по предупреждению когнитивных, эмоциональных, социальных, поведенческих трудностей и нарушений;

5) сформируют навыки профессиональной психологической рефлексии для систематической супервизии и личной терапии, школьной медиации.

Объем курса: 80 академических часов.

Контакты филиалов ЦПМ https://sdo.cpm.kz/local/staticpage/view.php?page=03_11


«Оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамыту: отбасы, мектеп, мансап» педагогтердің біліктілігін арттыру курсы


Бағдарламаның мақсаты: Тыңдаушылардың білім беру ұйымдарында кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу, мектептегі оқу-тәрбие процесі жағдайында оқушылармен, педагогтермен, мектеп әкімшілігімен және ата-аналармен тиімді өзара әрекеттестік орнату арқылы қақтығыстардың алдын алуға, қақтығыстық жағдайларды шеше білу бойынша  кәсіби құзыреттілігін арттыру.

Бағдарламаның міндеттері:

1)  болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сәйкес кәсіптік бағдар және қақтығыстарды шешу мен реттеу туралы түсінік беру; 

2)  кәсіптік бағдар беру және қақтығыстық жағдайларды шешуде қолданылатын әдістер мен тәсілдерді меңгеруге ықпал ету;

3)  мектептегі оқу-тәрбие процесі субъектілерімен тиімді қарым-қатынас жасау  дағдыларын меңгерту;

4)  білім алушының мамандық таңдауын және тұлғалық даму моделін қалыптастыру мен жүзеге асыру бойынша ата-аналармен бірлескен жұмысты жоспарлауды үйрету.

Оқу нәтижелері:

Тыңдаушылар:

1)  болашақта сұранысқа ие мамандықтарға сәйкес кәсіптік бағдар жұмысын ұйымдастырудың маңыздығын және қақтығыстық жағдайларды басқарудың практикалық тәсілдерін орынды қолданудың маңыздылығын түсінеді;   

2)  мектептің оқу-тәрбие процесінде қақтығыстарды шешу әдістері мен тәсілдерін қолданады және білім алушының қабілеті мен кәсіптік бағыттын анықтау диагностикасын жүргізеді;

3)  кәсіби қызметі барысында қақтығыстарды басқару техникасын қолданауды меңгереді;

4)  мамандық таңдауда білім алушының тұлғалық даму моделін құруда және оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмысты жоспарлайды.   Мектептегі оқу-тәрбие процесінің субъектілерімен тиімді қарым-қатынас орнатады. 

Курс көлемі:  80 академиялық сағат

ПШО филиалдарының контактілері https://sdo.cpm.kz/local/staticpage/view.php?page=03_11


Курс повышения квалификации педагогов «Развитие социальных навыков школьников: семья, школа, карьера»

Цель Программы: повышение профессиональных компетенций Слушателей, позволяющих проводить профориентационную работу в организациях образования и разрешать конфликтные ситуации путем установления эффективного взаимодействия с учащимися, педагогами, школьной администрацией и родителями в условиях учебно-воспитательного процесса школы.

Задачи Программы:

1.  дать представление о профессиональной ориентации в соответствии с востребованными в будущем специальностями и об основных принципах регулирования и разрешения конфликтов;

2. способствовать овладению методами и приемами профориентационной работы и разрешения конфликтов;

3. обучить навыкам эффективной коммуникации с субъектами учебно-воспитательного процесса школы;

4.  обучить планированию совместной работы с родителями по формированию и реализации модели личностного развития обучающихся и выбору профессии.

Результаты обучения: 

Слушатели:

1.  понимают важность организации профориентационной работы в соответствии с востребованными в будущем специальностями и необходимости осмысленного применения практических способов по управлению конфликтными ситуациями;

2.  применяют методы и приемы разрешения конфликтов в учебно-воспитательном процессе школы и проводят диагностику профессиональной направленности и способностей обучающихся;

3.  овладеют техниками управления конфликтами в профессиональной деятельности;

4.  запланируют совместную работу с родителями по формированию и реализации модели личностного развития обучающихся в выборе профессии.

Объем курса: 80 академических часов.

Құрметті курсқа қатысушы!

«Оқу зертханасы – оқимыз, түсінеміз, қолданамыз» онлайн курсы ересек адамдарға күнделікті өмірде кездесетін мәтіндер мен олардың ерекшеліктері туралы көбірек білуге, оқуды қалай пайдалы және тиімді етуге болатынын түсінуге, функционалды оқу дағдыларын жақсарту үшін әртүрлі тәсілдерді қолдана отырып жаттығуға көмектесу үшін әзірленген. 



Онлайн курс материалдарының мазмұнымен танысу барысында Сіз:

  • «Оқу сауаттылығы» деген не екендігі және ересектердің оқу сауаттылығы қалай бағаланатыны туралы біле аласыз.
  • Тұтас және тұтас емес мәтіндердің ерекшеліктерін, монитордан оқудың ерекшеліктерін анықтайсыз.
  • ХХІ ғасыр адамының оқу тәжірибесіндегі non-fiction әдебиет пен комикстердің өзектілігін бағалай аласыз.
  • Ақпаратты түсіну және қолдану үшін әрбір мәтін түрімен жұмыс істеу тәсілдерін қолданып көресіз.
  • Қазіргі ақпараттық қоғамдастықта өмір сүру үшін оқу дағдыларының  маңыздылығын бағалай аласыз.
  • Ата-аналарға арналған тақырыпты қарастыру үйде оқуды ұйымдастыру нұсқаларымен танысуға және оқу сауаттылығын дамытуда балаларға қолдау көрсетудің тиімді тәсілдерін таңдауға көмектеседі.

Курс зертханалық жұмыс түрінде құрылымдалған үш модульден тұрады:

  1. Біз дұрыс оқи білеміз бе?
  2. Оқимыз, түсінеміз, қолданамыз.
  3. Баланың ойлы оқырман болуына қалай көмектесуге болады.

Әрбір модуль ұсынылған ақпаратты тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін материалдар мен тапсырмаларды қамтитын тақырыптар түрінде ұсынылған. Сіз барлық ұсынылған материалдарды зерделей аласыз немесе өзіңізді қызықтыратын материалдарды таңдай аласыз.

Курста оқу асинхронды форматта жүргізіледі. Сіз компьютер, ноутбук, планшет немесе смартфонды қолдана отырып, курс материалдарымен жұмыс істеу үшін өзіңізге ыңғайлы уақытты таңдай аласыз және оқу ұзақтығын белгілей аласыз.

Оқуыңыз қызықты және пайдалы болуына тілектеспіз!




"Курсқа кіру" батырмасы шығуы үшін осы бетті жаңартыңыз (обновить)

Уважаемый участник курса!

Онлайн-курс «Лаборатория чтения – читаем, понимаем, применяем» создан для того, чтобы помочь взрослым людям (от 18 лет и старше) больше узнать о текстах, которые мы встречаем в повседневной жизни и их особенностях, понять, как сделать чтение полезным и эффективным, попрактиковаться в использовании различных приёмов для усовершенствования навыка функционального чтения.


Знакомясь с содержанием материалов онлайн-курса, Вы сможете:

  • Узнать, что такое "читательская грамотность" и как она оценивается у взрослых.
  • Определить особенности сплошных и несплошных текстов, особенности чтения с монитора.
  • Оценить актуальность литературы non-fiction и комиксов в круге чтения человека XXI века.
  • Апробировать приемы работы с каждым видом текстов для понимания и последующего использования информации.
  • Оценить важность читательских умений для жизни в современном информационном сообществе.
  • Изучение темы, адресованной родителям, познакомит с вариантами организации домашнего чтения и поможет выбрать подходящие способы поддержки детей в развитии читательской грамотности.

Курс включает в себя три модуля – лабораторные работы:

  1. Умеем ли мы читать?
  2. Читаем, понимаем, используем.
  3. Как помочь ребёнку стать вдумчивым читателем.

Каждый модуль представлен темами (опыт) с разнообразными материалами и заданиями, которые позволят Вам лучше осмыслить предлагаемую информацию. Вы можете изучить все предлагаемые материалы или выбрать те, которые Вам интересны.

 Обучение на курсе проходит в асинхронном формате. Вы можете выбирать удобное время для работы с материалами курса, используя компьютер, ноутбук, планшет или смартфон, и определить срок обучения. 

Интересного и полезного обучения!



Если не появилась кнопка "Войти в курс", тогда обновите страницу