Курс повышения квалификации педагогов дошкольных организаций «Ориентиры раннего развития детей»
Цель Программы: совершенствование профессиональных компетенций педагогов дошкольных организаций для обеспечения целостного процесса раннего развития детей.
Задачи Программы:
1) определить ориентиры современного дошкольного воспитания и обучения согласно современным требованиям образования;
2) проанализировать процесс воспитания и обучения через игру с учетом интересов и потребностей каждого ребенка;
3) пересмотреть предметно-пространственную среду для социального и эмоционального благополучия ребенка;
4) классифицировать сотрудничество с родителями и родительским сообществом путем установления партнерских отношений;
5) проанализировать и оценить используемые методы и формы работы с детьми современным требованиям образования;
6) изучить важность исследовательской деятельности и пересмотреть профессиональную этику педагога в современном воспитании и обучении.
Ожидаемые результаты:
Слушатели:
1) определят ориентиры современного дошкольного воспитания и обучения согласно современным требованиям образования;
2) организуют процесс воспитания и обучения через игру с учетом интересов и потребностей каждого ребенка;
3) создадут и оценят предметно-пространственную среду для социального и эмоционального благополучия ребенка;
4) обеспечат сотрудничество с родителями и родительским сообществом путем установления партнерских отношений;
5) проанализируют используемые методы и формы работы с детьми современным требованиям образования;
6) оценят важности исследовательской деятельности и пересмотрят профессиональную этику педагога в современном воспитании и обучении.
Объем курса: 170 академических часов
«Баланы ерте дамыту бағдарлары» мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің біліктілігін арттыру курсы
Бағдарламаның мақсаты: баланы ерте дамыту процесінің тұтастығын қамтамасыз ету үшін мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің кәсіби құыреттілігін жетілдіру.
Бағдарламаның міндеттері:
1) заманауи білім берудің талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту бағдарларын анықтау;
2) МДҰ педагогінің мәдени нормаларын зерделеу, өз тәжірибесін зерттеу әрекетінің ерекшеліктерін анықтау;
3) «Ойын арқылы оқыту» принципі негізінде әрбір баланың қызығушылығы мен қажеттіліктерін ескере отырып дамытуға бағытталған мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың педагогикалық тәсілдемелерін айқындау;
4) мектеп жасына дейінгі балалардың толыққанды дамуы үшін үйлесімді, мейірімді, дамытушы, инклюзивті орта қалыптастырудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру;
5) ата-аналармен және ата-аналар қоғамдастығымен сындарлы әріптестік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту;
6) өмірлік маңызы бар дағдыларды қалыптастыруға бағытталған ойындар арқылы балаларды тәрбиелеу мен оқытуды жоспарлау саласындағы дағдыларды дамыту.
Оқу нəтижелері:
Тыңдаушылар:
1) ҚР заманауи мектепке дейінгі білім берудің бағдарларын анықтайды;
2) балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы педагогтің кәсіби әдебінің мән- маңызын және зерттеу қызметінің маңыздылығын түсінеді;
3) әрбір баланың қызығушылығы мен қажеттіліктерін ескере отырып, өз тәжірибесінде ойын арқылы тәрбиелеу және оқыту процесін ұйымдастырады;
4) баланың әлеуметтік және эмоционалдық игілігі үшін заттық-кеңістіктік ортаны құрады және бағалайды;
5) әріптестік қарым-қатынастар орнату арқылы ата-аналармен және ата-аналар қоғамдастығымен ынтымақтастықты қамтамасыз етеді;
6) балаларды тәрбиелеу мен оқыту процесін талдайды және жоспарлайды.
Курс көлемі: 170 академиялық сағат