Курс повышения квалификации педагогов дошкольных организаций «Ориентиры раннего развития детей»

Цель Программы: совершенствование профессиональных компетенций педагогов дошкольных организаций для обеспечения целостного процесса раннего развития детей.

Задачи Программы:

1)  определить ориентиры современного дошкольного воспитания и обучения согласно современным требованиям образования; 

2)  проанализировать процесс воспитания и обучения через игру с учетом интересов и потребностей каждого ребенка;

3)  пересмотреть предметно-пространственную среду для социального и эмоционального благополучия ребенка;

4)  классифицировать сотрудничество с родителями и родительским сообществом путем установления партнерских отношений;

5)  проанализировать и оценить используемые методы и формы работы с детьми современным требованиям образования;

6)  изучить важность исследовательской деятельности и пересмотреть профессиональную этику педагога в современном воспитании и обучении.

Ожидаемые результаты:

Слушатели:

1)  определят ориентиры современного дошкольного воспитания и обучения согласно современным требованиям образования; 

2)  организуют процесс воспитания и обучения через игру с учетом интересов и потребностей каждого ребенка;

3)  создадут и оценят предметно-пространственную среду для социального и эмоционального благополучия ребенка;

4)  обеспечат сотрудничество с родителями и родительским сообществом путем установления партнерских отношений;

5)  проанализируют используемые методы и формы работы с детьми современным требованиям образования;

6)  оценят важности исследовательской деятельности и пересмотрят профессиональную этику педагога в современном воспитании и обучении.

Объем курса: 170 академических часов


«Баланы ерте дамыту бағдарлары» мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің біліктілігін арттыру курсы

Бағдарламаның мақсаты: баланы ерте дамыту процесінің тұтастығын қамтамасыз ету үшін мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің кәсіби құыреттілігін жетілдіру. 

Бағдарламаның міндеттері:

1) заманауи білім берудің талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту бағдарларын анықтау; 

2)  МДҰ педагогінің мәдени нормаларын зерделеу, өз тәжірибесін зерттеу әрекетінің ерекшеліктерін анықтау;  

3) «Ойын арқылы оқыту» принципі негізінде әрбір баланың қызығушылығы мен қажеттіліктерін ескере отырып дамытуға бағытталған мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың педагогикалық тәсілдемелерін айқындау; 

4) мектеп жасына дейінгі балалардың толыққанды дамуы үшін үйлесімді, мейірімді, дамытушы, инклюзивті орта қалыптастырудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру;

5) ата-аналармен және ата-аналар қоғамдастығымен сындарлы әріптестік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту;  

6) өмірлік маңызы бар дағдыларды қалыптастыруға бағытталған ойындар арқылы балаларды тәрбиелеу мен оқытуды жоспарлау саласындағы дағдыларды дамыту.

Оқу нəтижелері:

Тыңдаушылар:

1) ҚР заманауи мектепке дейінгі білім берудің бағдарларын анықтайды; 

2)  балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы педагогтің кәсіби әдебінің мән- маңызын және зерттеу қызметінің маңыздылығын түсінеді;  

3) әрбір баланың қызығушылығы мен қажеттіліктерін ескере отырып, өз тәжірибесінде ойын арқылы тәрбиелеу және оқыту процесін ұйымдастырады;

4) баланың әлеуметтік және эмоционалдық игілігі үшін заттық-кеңістіктік ортаны құрады және бағалайды;

5) әріптестік қарым-қатынастар орнату арқылы ата-аналармен және ата-аналар қоғамдастығымен ынтымақтастықты қамтамасыз етеді;

6) балаларды тәрбиелеу мен оқыту процесін талдайды және жоспарлайды.

Курс көлемі:  170 академиялық сағат