«Биология» пәнінен бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау
Курс бағдарламасы бағалау құралдарын әзірлеудің негізгі тәсілдерін қарастыруға және пән мұғалімдеріне бағалау құралдарын - бағалау критерийлерін, тапсырмалар мен дескрипторларды, балл қою кестелерін әзірлеу және сараптама жасауда әдістемелік көмек көрсетуге бағытталған.
Курстың мақсаты: орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалау құралдарын әзірлеу және сараптама жасауда педагогтердің кәсіби құзіреттілігін арттыру.
Курстың міндеттері:
· критериалды бағалау құралдарын әзірлеудің негізгі тәсілдерін зерделеу;
· критериалды бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипаттамалары туралы білімі мен түсінігін кеңейту;
· бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу және оларға дескрипторларды құрастыру бойынша өз тәжірибесін жетілдіру;
· тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу және балл қою кестесін құрастыру дағдыларын жетілдіру;
· критериалды бағалау құралдарына сараптама жасау және бағалау нәтижесін талдау әдістерін игеру.

Разработка и экспертиза заданий для оценивания по предмету «Биология»
Программа
курса направлена на
рассмотрение основных подходов и обучение учителей-предметников
разработке и проведению экспертизы инструментов
оценивания, т.е. критериев оценивания, заданий, дескрипторов к заданиям и схемы
выставления баллов.
Цель курса: повышение профессиональной компетентности учителей биологии в области разработки и экспертизы инструментов критериального оценивания в рамках обновления содержания среднего образования.
Задачи курса:
• изучить основные подходы к разработке инструментов критериального оценивания;
• расширить знания и понимание о типах и характеристиках заданий, используемых в процессе критериального оценивания;
• совершенствовать практику разработки задания для суммативного оценивания за раздел и усовершенствуют навыки разработки дескрипторов к ним;
• совершенствовать навыки разработки заданий для суммативного оценивания за четверть и схемы выставления баллов;
• овладеть методами проведения экспертизы инструментов критериального оценивания и анализа полученных данных.

«Химия» пәні бойынша «Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау»
Курс бағдарламасы бағалау құралдарын әзірлеудің негізгі тәсілдерін қарастыруға және пән мұғалімдеріне бағалау құралдарын - бағалау критерийлерін, тапсырмалар мен дескриптторларды, балл қою кестелерін әзірлеу және сараптама жасауда әдістемелік көмек көрсетуге бағытталған.
Курстың мақсаты - орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында
критериалды бағалау құралдарын әзірлеу және сараптама жасауда педагогтердің
кәсіби біліктілік деңгейін арттыру болып табылады.
Курста оқу нәтижесінде Сіз:
• критериалды бағалау құралдарын әзірлеудің негізгі тәсілдері туралы біліміңізді кеңейтесіз;
• критериалды бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипаттамалары туралы біліміңіз мен түсінігіңізді кеңейтесіз;
• бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу және оларға дескрипторларды құрастыру бойынша өз тәжірибеңізді дамытасыз;
• тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу және балл қою кестесін құрастыру дағдыларын жетілдіресіз;
• критериалды бағалау құралдарына сараптама жасау және бағалау нәтижесін талдау әдістерін игересіз.

Программа курса направлена на рассмотрение основных подходов и обучение учителей химии разработке и проведению экспертизы инструментов оценивания, т.е. критериев оценивания, заданий, дескрипторов к заданиям и схемы выставления баллов.
Целью курса является повышение профессионального уровня педагогов в области разработки и экспертизы инструментов критериального оценивания в рамках обновления содержания среднего образования.
В результате прохождения курса Вы
• углубите свои знания по основным подходам в разработке инструментов критериального оценивания;
• расширите знание и понимание типов и характеристик заданий, используемых в процессе критериального оценивания;
• улучшите практику разработки задания для суммативного оценивания за раздел/сквозную тему и дескрипторы к ним;
• усовершенствуете навыки разработки заданий для суммативного оценивания за четверть и схемы выставления баллов;
• освоите методы проведения экспертизы инструментов критериального оценивания и анализа полученных данных.

Қазақ тілінде оқытатын
"Қазақ тілі" мен "Қазақ әдебиеті" пәндері бойынша
"Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау"
Бағдарламаның мақсаты: орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптама жасау саласында педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру.
Бағдарламаның міндеттері:
1) бағалау құралдарын әзірлеу және сараптама жасаудың негізгі тәсілдерін зерделеу;
2) бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипатын көрсету;
3) бағалау құралдарын әзірлеу мен сараптама жасауды үйрету.
Ұсынылып отырған курс бағалаудың теориялық аспектілерімен, бағалау процесін ұйымдастыруда қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдерімен, бағалау түрлерімен, бағалауда басшылыққа алатын қағидаттарымен таныстырады. Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипатын ашып көрсетеді. Критериалды бағалау құралдарын әзірлеуді және оларға сараптама жасауды үйретеді. Курс бойынша біліктілікті арттыру барысында практикалық тапсырмаларды орындау ұсынылады және критериалды бағалау процесінде туындайтын мәселелердің шешімін табуына қатысты ұсыныстар мен нұсқаулар беріледі. Соңында тәуелсіз бағалау жүргізіледі.

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау
Курс бағдарламасы бағалау құралдарын әзірлеудің негізгі тәсілдерін қарастыруға және «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні мұғалімдеріне бағалау құралдарын – бағалау критерийлерін, тапсырмалар мен дескрипторларды, балл қою кестелерін әзірлеу және оларға сараптама жасауда әдістемелік көмек көрсетуге бағытталған.
Курстың мақсаты – орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалау құралдарын әзірлеу және сараптама жасауда педагогтердің кәсіби біліктілік деңгейін арттыру.
Міндеттері:
1) бағалау құралдарын әзірлеу және сараптама жасаудың негізгі тәсілдерін қарастыру;
2) бағалау процесінде қолданылатын тапсырмалардың түрлері мен сипатын көрсету;
3) бағалау құралдарын әзірлеу және сараптама жасауды үйрету.
Курста оқу барысында бағалаудың теориялық аспектілері, критериалды бағалау қағидаттары, тапсырмалардың түрлері, ашық және жабық тапсырмалардың ерекшеліктері зерделенеді. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды құрастыру кезеңдері, бөлім және тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмдері қарастырылады. Бағалау критерийлерін анықтау, әр түрлі тапсырмаларды әзірлеу, тапсырмаларға дескрипторлар және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары үшін балл қою схемасын құрастыруға ерекше назар аударылады. Мұғалімдердің бағалау нәтижелерімен жұмыс істеу дағдысын дамыту үшін бағалау сапасын қамтамасыз ету мәселесі, бағалау нәтижелерін талдау жоспарланған. Бөлім бойынша және тоқсандық жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және оларға сараптама жасау дағдыларын дамыту үшін практикалық жұмыс орындау көзделген.

повышение профессионального уровня педагогов в области разработки и экспертизы заданий для оценивания в рамках обновления содержания среднего образования.
Задачи Программы:
1) раскрыть основные подходы к разработке и экспертизе инструментов оценивания;
2) раскрыть типы и характеристики заданий, используемых в процессе оценивания;
3) научить разрабатывать и проводить экспертизу инструментов оценивания.
Ожидаемые результаты:
1) знать и понимать основные подходы к разработке и экспертизе инструментов оценивания;
2) использовать навыки при разработке и экспертизе заданий для оценивания;
3) использовать систему оценивания для достижения целей обучения.

«Разработка и экспертиза заданий для оценивания по предмету «Русский язык и русская литература» в школах с русским языком обучения
Цель программы:
повышение профессионального уровня педагогов в области разработки и экспертизы заданий для оценивания в рамках обновления содержания среднего образования.
Задачи программы:
1) раскрыть основные подходы к разработке и экспертизе инструментов оценивания;
2) раскрыть типы и характеристики заданий, используемых в процессе оценивания;
3) научить разрабатывать и проводить экспертизу инструментов оценивания.
